TOP 09: S veřejností je třeba intenzivně diskutovat

27. 2. 2015

Středočeští členové TOP 09 měli možnost zúčastnit se vzdělávacího semináře na téma Politický marketing a komunikace s veřejností. Seminář probíhal pod záštitou think-tanku TOPAZ a byl věnován všem komunálním politikům a zájemcům o komunální tématiku.

Hlavními hosty a řečníky byli PhDr. Ing. Pavel Mička z neziskové společnosti Agora o.p.s. a Mgr. Jaroslav Poláček, volební manažer TOP 09.

„I když máme zastupitelskou demokracii, je nezbytné hledat cesty k dialogu s veřejností i její participaci na rozhodování“ zahájila úvodním slovem seminář místopředsedkyně TOP 09 Helena Langšádlová.

První blok byl tematicky věnován různým možnostem zapojování veřejnosti do rozhodovacích procesů. „Pokud chceme pracovat s veřejností, je třeba mít na paměti základní pravidlo, tedy že žádná situace není stejná a je třeba s lidmi pokaždé intenzivně diskutovat o jejich představách a přáních. Ať už se jedná o renovaci sídliště či komunální plánování sociálních služeb.“ dodal k zapojování veřejnosti Pavel Mička.

Druhý blok byl ve znamení politického marketingu a komunálních kampaní. S účastníky se o své dlouholeté zkušenosti z praxe podělil Jaroslav Poláček. Jaroslav Poláček účastníkům představil mimo jiné, jakým způsobem lze co nejefektivněji vést volební kampaně nejen na komunální úrovni a jak je důležité prezentovat výsledky práce strany i v mezivolebním období.

Během semináře měli účastníci rovněž prostor pro diskuzi s hosty na dané téma.

Veronika Teplá, TOP 09 Středočeský kraj

Přílohy
PDF Politický marketing a komunikace s veřejností.pdf (314.3 kB)
Galerie
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme