Změní něco Mileta nebo D 11?
Nezmění. Všechna vozidla směřující na Moravu stejně přijedou do Hradce Králové. Proto na hustotě dopravy ve městě nemůže nic změnit ani dostavba D 11, ani plánovaná Jižní spojka mezi D 11 a Hradubickou, ale ani megalomanský projekt rekonstrukce křižovatky Mileta, mimoúrovňové propojení pro pěší a cyklisty mezi Moravským předměstím a centrem města. Je to projekt z minulého století a režimu, nemající v centru města co dělat.
Jediným účinným řešením dopravy v Hradci je pokračování výstavby R 35 u Opatovic. Odvede z města většinu tranzitní dopravy a stávající přetížení křižovatek tak poleví. Za peníze na nic neřešící dva kilometry dálnice D 11, Jižní spojku a Miletu by se z těch asi deseti kilometrů R 35 ke Chvojenci dal jistě kousek postavit, třeba i v polovičním profilu. K naší smůle: z oken královéhradeckého hejtmanství není vidět dál než na Miletu... Selhání hejtmanů dotčených krajů, kteří nedokázali pokračování R35 obhájit a prosadit, je neodpustitelné.
Stávající komplikovaná situace se totiž ještě zhorší. Až plánovaná rekonstrukce prakticky zastaví dopravu na D1, dá značná část dopravců přednost pomalé jízdě po staré silnici R 35, než stání s placením mýtného v kolonách na D 1. A kudy že to všechny ty kamiony na Moravu pojedou? Správně, přes Miletu!