Švenda: V letošní sezóně se zaměříme na domácí klientelu
Václav Švenda
Dnes jsem na zastupitelstvu Středočeského kraje předložil návrh strategie pro podporu cestovního ruchu. Vzhledem k nejisté sezóně, kterou opět ovlivní pandemie, jsme se rozhodli zaměřit na domácí klientelu. Kličoví jsou pro nás Pražané. Chceme je nalákat na víkendové výlety do středočeské přírody a na naše památky. Usilujeme také o to, aby turisté v našem kraji přespávali a podpořili tím místní podnikatele v hotelnictví, gastru a dalších službách.
Za tím účelem objednáváme outdoorovou kampaň ve veřejné dopravě a pražském metru. Spouštíme cílenou online kampaň a spolupracujeme s lokálními destinačními managementy.
Zahraniční klientelu ale zcela neopomineme. Zacílíme naši kampaň na nejbližší sousedy a zároveň naše tradiční návštěvníky - na Německo, Rakousko, Polsko, Slovensko a Nizozemí.
Mise pro letošní léto je jasná. Znovu nastartovat velmi zasažené odvětví turismu a služeb. Ukázat Čechům i zahraničním sousedům krásy Středozemě. Zvýšit počet turistů, kteří si pro svůj nocleh vyberou radši menší hotýlek v našem kraji, než Prahu. Věřím, že dnes jsme pro splnění těchto cílů vykročili správným směrem.
Václav Švenda, radní Středočeského kraje pro kulturu, památky a cestovní ruch
▶
Štítky
◀
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
Děkujeme