Lukáš Otys: D1 už jako parkoviště nestačí, tak jím budou i další silnice
D1 už jako parkoviště nestačí, tak jím budou i další silnice
Současný ministr dopravy Kremlík chce evidentně dokončit plán bývalého ministra Ťoka a po D1 udělat velkým parkovištěm i některé další silnice. Tak se jeví porušení slibu, který dal Dan Ťok, že nezavede mýto na silnicích prvních tříd a nový ministr Vladimír Kremlík ho vesele porušuje. Na některých silnicích prvních tříd chce zavézt mýto.
Nebo má snad ministerstvo plán, jak zabránit objíždění placených úseků po silnicích druhých a třetích tříd? Kromě poškození těchto silnic, které nejsou stavěny na takovýto nápor nákladní dopravy bude docházet k dopravním kolapsům. Řidiči, co budou chtít ušetřit jsou schopni zahltit malé obce a velmi znepříjemnit poklidný život místním obyvatelům.
Spíše by se konečně pan ministr mohl zaměřit na dobudování dálniční sítě a zamyslet se nad systematickým změnami, které ovšem nepřinesou víc škody než užitku. Kupříkladu silnice z Prahy do Varů, kde se staví dálnice možná už 30 let je opravdu zážitek k nezaplacení. Třeba zrovna sem by měli ministři dopravy směřovat svou aktivitu a nevymýšlet hlouposti jako ten současný a předchozí.