Naše názory
Vydaváme nejen své oficiální tiskové výstupy, ale naši představitelé poskytují elektronickým i tištěným médiím rozhovory a komentáře. Ve formuláři níže můžete zadat, čí názory a z jaké oblasti chcete vyhledat.
Učitelé si zaslouží adekvátní odměnu. Podpoříme růst mezd na 130 % průměrného platu
TOP 09 podpoří růst platů učitelů na 130 procent průměrného platu. Vláda už několikrát novelu zákona o pedagogických pracovnících odsunula
AntiCovid tým: Rotační výuka na 1. stupni je faul na děti, učitele i na rodiče. Školy se musí vrátit do normálního režimu
Už po víkendu se v Česku otevírají obchody a služby. V této situaci pokládají členové AntiCovid týmu za zásadní, abychom přestali odkládat vzdělávací systém na druhou kolej.
3. SPOLU pro zdravou rodinu
Rodinám se u nás musí dařit! Podpoříme dostupné bydlení a kvalitní zdravotnictví a školství.
Rodinám se u nás musí dařit! Podpoříme dostupné bydlení a kvalitní zdravotnictví a školství.
Ředitel školy a senátor TOP 09 Grulich: Letní prázdniny rozhodně nezkracovat!
S končícím školním rokem by se mohly objevit úvahy o zkrácení letních prázdnin. Takové úvahy jednoznačně odmítá senátor TOP 09, ředitel školy a místopředseda senátního výboru pro vzdělávání Jan Grulich.
AntiCovid tým SPOLU chce znát termín návratu dětí na druhý stupeň základních škol a otevření dětských skupin a lesních školek
Současně vyzýváme vládu, že by měla zvážit také návrat žáků na druhém stupni základních škol, a to ve stejném nebo nejbližším možném termínu.
Grulich: Učit mají kvalitně vzdělaní učitelé, nejdřív je ale musíme vychovat
Potřebujeme reformovat i vzdělávací program, potřebujeme, aby se děti učily finanční gramotnost, pracovat s informacemi, aby se učily etické výchově, aby se učily, co je to čest, morálka, odpovědné občanství.
Senátorský klub ODS a TOP 09: Vyzýváme vládu, aby nám zodpověděla otázky týkající se školství, ekonomiky a očkování
Senátorský klub ODS a TOP 09 projednával vývoj epidemiologické situace v ČR.
Feri: Půjdete do školy, nepůjdete do školy. V takovém modu se nedá fungovat
Na vytváření nesmyslných, falešných nadějí jsou studenti velmi citliví, v modu věčných změn typu „půjdete do školy – nepůjdete do školy“ se nedá fungovat.
Grulich: Děti jsou apatické, škola posmutnělá
idé už nejsou jednotní, děti jsou apatické, bez pohybu, objevuje se nedostatek sociálních kontaktů a to vše se ve školství odráží. Dnes je naše, byť nová a krásná škola, velmi posmutnělá.
SPOLU: Co dělat, než přijde vakcína?
Koalice SPOLU připravila sedm návrhů, které představí premiérovi na dnešním jednání.