Soud nařídil firmě BigMedia obnovit reklamu TOP 09 v Praze
Společnost BigMedia musí odstranit přelepení kampaně TOP 09 v Praze. Obvodní soud pro Prahu 4 totiž vydal předběžné opatření, kterým nakázal společnosti uvést plochy do původního stavu. Tedy vrátit na ně kampaň TOP 09. Billboardová lobby mezitím zahájila další lživou kampaň.
![Soud nařídil firmě BigMedia obnovit reklamu TOP 09 v Praze](/files/photos/large/20140923132552.jpg?max-width=1000)
„Věříme, že BigMedia již rozhodnutí našla ve své datové schránce jako my. A věříme, že pracuje na tom, co jí předběžné opatření uložilo, tedy na odstranění přelepení reklamních materiálů,“ uvedl lídr kandidátky TOP 09 pro volby do pražského zastupitelstva Tomáš Hudeček.
Rozhodnutí soudu přišlo v době, kdy billboardová lobby v čele se skupinou firem BigBoard (kam BigMedia patří) zahájila další antikampaň proti TOP 09 v Praze s názvem “Praha podle Hudečka“. Nedávno založený svaz provozovatelů venkovní reklamy v ní používá nepravdivé a zavádějící informace, které mohou ovlivnit voliče v jejich rozhodování v nastávajících komunálních volbách. Terčem útoku je primátor Tomáš Hudeček a Institut plánování a rozvoje, který připravil Pražské stavební předpisy, tedy dokument, jenž má napomoci rozvoji města po vzoru západních metropolí.
Billboardová lobby v nejnovější pomlouvačné kampani instalovala reklamní plochy, na kterých je vyobrazená Praha zamořená věžáky. „Je to naprosto v rozporu s realitou. Nové pražské stavební předpisy naopak zavádí výškovou regulaci staveb podle okolní zástavby a neumožňují samovolné stavby věžáků, jak se lživá kampaň snaží namluvit občanům,“ uvedl Tomáš Hudeček.
Další nepravdivou informací je, že nové stavební předpisy jdou údajně na ruku developerům a umožňují výstavbu tam, kde to dříve nebylo možné. „Opak je pravdou. Dříve město schválilo vše, co developeři navrhli. Dnes město dává jasná pravidla a developeři se jim musí přizpůsobit. Příkladem je projekt revitalizace Nádraží Bubny. Původní developerský projekt počítal s vysokými domy. To odmítáme, chceme zde typickou městskou čtvrť, ve které bude dostatek zeleně a míst na odpočinek a služby pro občany,“ konstatoval Hudeček.
Antikampaň také uvádí, že Praha přijde kvůli billboardům o stamiliony z pronájmu majetku. „Kvůli smlouvám uzavřeným za primátorování Pavla Béma dostávala Praha pouze zhruba desetinu z celkových příjmů z této reklamy, což je výrazně méně než v jiných světových metropolích,” řekl Hudeček a doplnil: „Praha se o majetek stará, uzavírá nové a pro město výhodnější nájemní smlouvy, než v minulosti.”
„Podobně můžeme rozporovat všechny informace, které jsou obsažené v pamfletu vydaném billboardovou lobby,“ doplnil Hudeček.
Fakta se dozvíte na novém webu www.prahapodlehudecka.eu
23. 9. 2014
![](/files/photos/large/20140923132534.jpg?crop-width=405&crop-height=254)
![](/files/photos/large/20140923132538.jpg?crop-width=405&crop-height=254)
![](/files/photos/large/20140923132548.jpg?crop-width=405&crop-height=254)
![](/files/photos/large/20140923132552.jpg?crop-width=405&crop-height=254)
![](/files/photos/large/20140923132556.jpg?crop-width=405&crop-height=254)
![](/files/photos/large/20140923132600.jpg?crop-width=405&crop-height=254)
![](/files/photos/large/20140923132603.jpg?crop-width=405&crop-height=254)
![](/files/photos/large/20140923132606.jpg?crop-width=405&crop-height=254)