Burpsík: Předvolební kampaň s nadsázkou

16. 9. 2014

Už dnes můžete v ulicích Prahy zahlédnout v ulicích a na pražských zastávkách billboardy a světelné reklamy Martina Bursíka s předvolebním heslem „Pořiďte si svého hlídacího psa ekologie a lidských práv. Martin Burpsík do Senátu.“

„Když sleduji nástup generace nových politiků, o kterých nic nevíme a kteří se navíc dušují, že politiky vůbec nejsou, nezbývá mi než se k tomu postavit s humorem. Věřím, že Martin Burpsík odlehčí poněkud nudnou kampaň a pomůže lidem se zasmát a uvolnit. Martin Burpsík, Váš hlídací pes ekologie a lidských práv,“ vysvětlil svoji myšlenku kandidát do senátních voleb na Praze 1 Martin Bursík.

Autorem černobílé skici je akademický malíř Pavel Beneš - vedoucí ateliéru Vizuální design na Fakultě umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.

Martina Týblová, tisková mluvčí TOP 09

16. 9. 2014

Štítky
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme