Krajská předvolební kampaň stála méně, než se čekalo

20. 12. 2012

Po závěrečném vyúčtování předvolební kampaně TOP 09 na Vysočině je jasné, že celková částka nepřesáhla původně plánovanou výši, ale byla úspornější. Celkové náklady činily 1 209 000 Kč a podělili se o ně oba partneři sdružení v koalici TOP 09 a Starostové pro Vysočinu.

V kampani jsme poněkud ustoupili od nákupu drahých billboardových ploch, ale vsadili jsme opět například na tzv. podporovatelské plachty, nebo reklamu v dopravních prostředcích. Nedílnou součástí kampaně byl tzv. direct mailing – roznos tištěných materiálů do všech poštovních schránek v kraji. V kampani byl akcentován především lídr kandidátky Ladislav Jirků a dále u některých typů reklamních nosičů také regionální lídři z předních míst kandidátky.

Michael Kubík, krajský manažer TOP 09
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme