Krajská předvolební kampaň stála méně, než se čekalo
![Krajská předvolební kampaň stála méně, než se čekalo](/files/photos/large/20110917220431.jpg?max-width=1000)
Z.Materna,M.Kubík
Po závěrečném vyúčtování předvolební kampaně TOP 09 na Vysočině je jasné, že celková částka nepřesáhla původně plánovanou výši, ale byla úspornější. Celkové náklady činily 1 209 000 Kč a podělili se o ně oba partneři sdružení v koalici TOP 09 a Starostové pro Vysočinu.
V kampani jsme poněkud ustoupili od nákupu drahých billboardových ploch, ale vsadili jsme opět například na tzv. podporovatelské plachty, nebo reklamu v dopravních prostředcích. Nedílnou součástí kampaně byl tzv. direct mailing – roznos tištěných materiálů do všech poštovních schránek v kraji. V kampani byl akcentován především lídr kandidátky Ladislav Jirků a dále u některých typů reklamních nosičů také regionální lídři z předních míst kandidátky.
Michael Kubík, krajský manažer TOP 09
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
Děkujeme