TOP 09 jako první začala ve Středočeském kraji systematickou D2D
Door-to-door kampaň odstartoval v Kolíně regionální lídr za TOP 09, místostarosta Českého Brodu Tomáš Klinecký. TOP 09 jako první politická strana začala ve Středočeském kraji systematicky osobně oslovovat voliče ode dveří ke dveřím, což se skrývá pod anglickým pojmem door-to-door, v marketingové zkratce D2D. Tomáš Klinecký již věděl, že nebude náhodně obcházet rodiny v dané oblasti, ale obrací se na domácnosti, vytipované metodou geotargettingu.
„Tato metoda nám umožňuje velmi přesně cílit na vybrané voliče. Pro její otestování jsme zvolili volební okrsek číslo 2 v Kolíně. S potěšením konstatuji, že pilotní fáze byla úspěšná. Za dvě hodiny jsme navázali kontakt s 39 domácnostmi. Pět z nich patřilo mezi naše voliče, dalších třicet přijalo náš program a vstoupili s námi do krátké politické debaty, pouhé čtyři domácnosti nejevily o politiku a hlubší diskusi zájem,“ shrnuje výsledky této snahy Jan Jakob, předseda TOP 09 ve Středočeském kraji.
Tento typ kontaktní kampaně si chválí i její první účastník, lídr pro Kolínsko, Tomáš Klinecký: „Byl jsem překvapen, jak vřele nás lidé přijímali. Hned u čtvrtých dveří nás jedna z oslovených pozvala k sobě domů, kde jsme v příjemné atmosféře pohovořili o situaci v Kolíně i o parlamentních volbách. Osobně to beru jako skvělou příležitost seznámit se se zájmy voličů v mém regionu.“
Vzhledem k úspěchu prvního výjezdu budou kandidáti TOP 09 v obcházení domácností pokračovat a door-to-door kampaň se stane jednou z klíčových předvolebních aktivit strany.
Natálie Červencl Tomková, krajská manažerka TOP 09 Středočeský kraj
Kolín 28. června 2017
Kontakt:
Jan Jakob: jan.jakob@top09.cz; 604 592 171
Tomáš Klinecký: tomas.klinecky@stc.top09.cz; 723 440 574