Deklarovaná svatozář místních hnutí mizí jak pára nad hrncem
Hnutí pro Prahu 11 (dále HPP11) rychle přišlo o svoji deklarovanou transparentnost a údajnou čistotu. To, že si osvojilo obsazování různých funkcí tzv. politickými trafikami - známými, lidmi z kandidátky, nebo přímo zastupiteli - je již známo. Nyní však vychází najevo, že tyto trafiky budou zřejmě využity i pro volební kampaně HPP11 či jeho členů. První vlaštovka je již na světě: z „transparentního“ účtu p. Kose vyplývá, že mu na kampaň ze svého štědrého platu přispěla paní Šubertová, dosazená HPP11 do správní firmy městské části bez výběrového řízení.
Hlavní představitelé HPP11 Štyler a Kos budou též muset vysvětlit Výroční zprávu HPP11 za rok 2014, ve které oba svým podpisem tvrdí, že na volby v roce 2014 HPP11 vynaložilo jen 21.928,- Kč. Tato směšně nízká částka je do očí bijící, pokud si připomeneme, jak štědrou mělo HPP11 volební kampaň, včetně bigboardů, billboardů, řady laviček a propagačních materiálů, což dle tržních cen a mého názoru zcela jistě nešlo pořídit za méně než 100.000 Kč. Vědí vůbec řadoví členové HPP11, co se děje za oponou a jak a za čí peníze tento účelový politický subjekt, řízený Štylerem a Kosem, reálně funguje?
Mgr. Jan Stárek
předseda Klubu TOP 09 na Praze 11