Lukša: ČSSD a její oranžové sliby
Sněží o sto šest a z billboardů nás atakuje kampaň ČSSD „Dva roky ve vládě“. Jeden ze sloganů zní, že vláda není firma.
Jestli se chtěl premiér Sobotka trefit do Andreje Babiše, je to tak trochu laciné. Ono by totiž vůbec nebylo na škodu, pokud by stát fungoval jako prosperující firma. Když se podíváte kousek za naše hranice, bohatí finančníci v mnoha případech podporují potřebné a snaží se dělat dobré skutky. Heslo, které dnes na billboardech ovinulo republiku, je rádoby odskokem od jednoho z koaličních partnerů před krajskými a senátními volbami. Stát sice opravdu není firma, ale dá se vést tak, že ho nebude nikdo rozkrádat, ani rozdávat, stejně jako to nečiní soukromý majitel firmy.
Nemyslím si, že je dobré před blížícími se krajskými a senátními volbami založit kampaň na vzájemném vyčítání si a osočování se, zvláště jedná-li se o představitele vlády, jež má uzavřenou koaliční smlouvu. Náš stát by měl být stabilní jistotou pro své občany. Střídající se politici na vysokých postech mají většinou svůj vlastní názor a nemíní akceptovat názor těch, kteří byli před nimi. A proto právě takové kampaně, jakou teď spustila ČSSD, jsou jednou z nejvíce odmítaných mezi občany. Koneckonců, kdyby si ČSSD sáhla do svědomí a sdělila nám její faktickou cenu, možná by využití těchto investovaných peněz ve prospěch potřebných bylo mnohem smysluplnější.
Zdroj:http://www.parlamentnilisty.cz/article.aspx?rubrika=1410&clanek=424254
http://www.parlamentnilisty.cz/article.aspx?rubrika=1410&clanek=424254URL|