Kdo bude partner KV Areny?

7. 1. 2014

Protinabídku zvažují sponzoři z okruhu HC Energie. Potvrdil to majitel klubu Holoubek

Karlovy Vary – Nejen Karlovarské minerální vody (KMV), ale i další společnosti mají zájem stát se titulárním partnerem karlovarské KV Areny. A to z okruhu hokejového klubu HC Energie. Potvrdil to majitel klubu Karel Holoubek po včerejším jednání s primátorem Petrem Kulhánkem (KOA).

„Domluvili jsme se, že vedení multifunkční haly předloží nabídku hlavního sponzora, s nímž nyní jedná, nejen koalici, ale také nám. Obdrželi jsme slib, že podklady dostaneme, aby se k nim mohli naši sponzoři vyjádřit, případně dát protinabídku,“ uvedl Karel Holoubek. A zdůraznil, že HC Energie požaduje ze strany KV Areny transparentní jednání. „Částka, kterou KV Areně budoucí titulární partner nabízí, naše sponzory pochopitelně zajímá. Vždyť oni nám peníze dávají deset až dvacet let. A nejde o malé sumy. Proto jsme o tyto informace požádali,“ vysvětlil majitel HC Energie.

Informaci, že nabídku titulárního partnera KV Areny obdrží také HC Energie, potvrdil také primátor Petr Kulhánek. „Ano, tak jsme se dohodli,“ uvedl.
Částka, kterou by měl KV Areně poskytnout titulární partner, tedy KMV, s nímž vedení KV Areny v současné době jedná, je dosud zahalena tajemstvím. Podle šéfa multifunkční haly Romana Malečka(TOP09)bude zveřejněna až po podepsání smlouvy, tedy v polovině ledna.
„Do té doby jde o obchodní tajemství,“ vyjádřil se před několika dny.

Přesto určité informace na veřejnost pronikly.

Roman Maleček měl údajně dohodnout výborné podmínky. Společnost Mattoni zaplatí za jméno arény, reklamu uvnitř i vně objektu, na webových stránkách a dalších propagačních materiálech v prvním roce smlouvy jeden milion korun, v druhém roce dva miliony korun a dále bude mít opci na uzavření smlouvy na další roky,“ sdělil karlovarský zastupitel Tomáš Hybner (LEV 21).

A dodal, že ze strany Mattonky je to jistě výborný obchod, neboť ostatní města, která již pojmenovala svá sportoviště po svých donátorech, jako je například Plzeň, Liberec, Vítkovice či Pardubice, vybírají za stejnou reklamu mezi pěti až sedmi miliony korun ročně. „A co na to asi říká největší nájemce KV Areny HC Energie? Nerad bych byl v kůži manažera HC Energie, který bude vysvětlovat sponzorům, že si musejí koupit logo své firmy za 1,5 milionu korun a budou mít reklamu jen na mantinelu,“ míní zastupitel Hybner.

Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme