Barbora Antonová kandiduje do Senátu. Podpoří ji koalice TOP 09, Žít Brno a SZ.

13. 6. 2016

Podpora Barbory Antonové logicky navazuje na koaliční spolupráci TOP 09 a Žít Brno v krajských volbách. „Bára Antonová je jedinečná osobnost, která Senátu zatím chybí. A co je důležité - přesně ví, co chce v horní komoře prosadit. Volič se tak může stoprocentně spolehnout, že nehlasuje pro kandidátku, která se ohání planými sliby a prázdnými hesly,“ vysvětluje Jan Vitula (TOP 09).

K podpoře se přidala i Strana zelených: „Její aktivity v lidskoprávní a sociální oblasti a angažovanost v občanském sektoru z Báry Antonové bezpochyby činí kandidátku, kterou rádi podpoříme. Věřím, že podpora zelených ve spojení s TOP 09 a Žít Brno, se kterými nyní spolupracujeme i ve vedení města Brna, přinese zajímavou a především úspěšnou volební kampaň,“ doplňuje Matouš Vencálek (SZ).

„Svou senátní kampaň chci zaměřit na propojení oblasti sociální a zdravotní. Chci upozorňovat na témata, o kterých se ve společnosti moc nemluví, ale jsou pro nás všechny důležitá,“ vysvětluje Barbora Antonová (Žít Brno). V Senátu chce navázat na kvalitní práci, jakou v horní komoře parlamentu odvádí další brněnští senátoři – Eliška Wagnerová a Zdeněk Papoušek, se kterými sdílí řadu hodnot.

Svou prací v Senátu chce přispět k lepšímu provázání sociální a zdravotní péče: 

-       prosazovat a podporovat všechny formy domácí péče (o hendikepované, seniory, vážně nemocné), včetně domácího hospice,

-       zlepšit postavení osob, které v domácím prostředí intenzivně pečují o své hendikepované nebo dlouhodobě nemocné rodinné příslušníky,

-       bourat tabu týkající se tělesných a mentálních postižení i vážných chorob, jako je například rakovina a demence, které zasahují stále větší část populace,

-       hledat a prosazovat kroky, díky nimž co nejvíce lidí může vést samostatný a nezávislý život – rozsáhlejší výstavba bezbariérových bytů, tvorba přístupného veřejného prostoru včetně dopravy, dostupnost osobní asistence, ale také prevence a náprava sociálního znevýhodnění.

V průběhu kampaně chce rovněž připomínat, že jsme bohatá, inteligentní a soucitná společnost, která se tradičně dokáže postarat o všechny znevýhodněné.

Do volební kampaně je v plánu investovat cca 350 000 Kč. Zásadním prvkem bude kontaktní kampaň.

Andrea Smolková, krajská manažerka TOP 09 JMK

Brno, 13. června 2016

Štítky
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme