Volební kampaň v Jihomoravském kraji odstartována

27. 8. 2012

Jihomoravská TOP 09 zahajuje krajskou volební kampaň. „Budeme osobně komunikovat s voliči a zároveň jsme vytvořili podmínky k tomu, aby se občané kraje o našich cílech všechno dověděli ze svých počítačů a mobilů,“ sdělil Jan Vitula, kandidát TOP 09 na hejtmana Jihomoravského kraje.

Politika Jana Vitulu si může kdokoli pozvat domů do obýváku. Budeme také navštěvovat voliče u dveří jejich domovů v tzv. „door to door“ kampani. „Inspiraci k těmto, v našich podmínkách netradičním, formám kampaně jsme čerpali v zahraničí. Dbáme na to, abychom nenarušovali soukromí lidí, pokud si nebudou přát setkat se s našim kandidátem,“ řekl Vitula.

Na internetových stránkách www.jan-vitula.cz  naleznete i pro politický web netradiční aplikace. Například interaktivní mapu rozmístění všech kandidátů, kde si každý uživatel může pohodlně vyhledat kandidáta ve své okolí. „Hlavní předností webu je však funkce, která lokalizuje polohu uživatele a podle toho mu nabídne konkrétní řešení TOP 09 pro nejbližší místa jeho polohy,“ upozornil Vitula. Web je přístupný i pro mobilní telefony.

K postupnému zveřejňování máme připraveno i několik video spotů, kterými chceme netradiční formou upozornit na problémy Jihomoravského kraje, které si zaslouží řešit. „Na výrobě spotů se podílejí studenti z brněnských vysokých škol, kterým jsme tímto umožnili využít získané vědomosti v praxi,“ podotkl Vitula.

Dnes spouštíme on-line kampaň, od pondělí 3. září budou mít občané příležitost se s našimi kandidáty setkávat i osobně.

„Cílem TOP 09 je učinit z jižní Moravy Silicon Valley Střední Evropy. To bude mít významný dopad na řešení nezaměstnanosti v regionu a také na další oblasti života kraje, jako je doprava, školství, kultura atd. Další prioritou je pak zajištění efektivního řízení kraje, včetně férových výběrových řízeních,“ doplnil Vitula.

Petr Štědronský, krajský manažer
Štítky
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme