Technologické firmy můžou opět získat poukaz na spolupráci s kreativci
Prezentaci firem a jejich produktů či služeb navenek podpoří už podruhé Kreativní vouchery Brno. Technologické firmy z jižní Moravy se můžou do projektu přihlásit od 2. ledna. Město Brno jim dá na společné realizace prostřednictvím Jihomoravského inovačního centra až 100 tisíc korun. Výzva je otevřená do 17. února.
Efektivnější marketingová strategie, přívětivě navržená zákaznická zkušenost i svižné prezentační video. I tak můžou vypadat výstupy ze spolupráce s kreativními profesionály. Co pro to musí firmy udělat? Firma se zaregistruje na stránkách projektu, absolvuje seminář o spolupráci s kreativci a jednoho z nich si vybere. Společně vytvoří návrh spolupráce a firma ho nahraje na web JIC. V dubnu pak zástupci Brna a JIC vylosují až padesátku firem, které získají poukazy, tedy proplacení 75 % nákladů (maximálně ale 100 tisíc korun).
Zúčastnit se můžou všechny jihomoravské technologické firmy. Těmi je myšlený malý nebo střední podnik s méně než 250 zaměstnanci a oborem podnikání v pokročilých strojírenských a výrobních technologiích, vývoji softwaru a hardwaru, výrobě přesných přístrojů, technologiích pro letecký průmysl či působící v oblasti léčiv, lékařské péče a diagnostiky. „Jedná se o prioritní obory Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje. Jsou to obory, na kterých Brno i jižní Morava staví svou konkurenceschopnost. Právě podpora kreativních oborů se regionu dlouhodobě vyplácí a proto město podporuje ze svého rozpočtu projekt Kreativních voucherů Brno, které mají za cíl stimulovat firmy k úspěšné prezentaci produktů a služeb navenek,“ vysvětluje náměstek primátora města Brna pro oblast Smart city Jaroslav Kacer.
Redakce Brněnská drbna
3. ledna 2017