Naše názory
Vydaváme nejen své oficiální tiskové výstupy, ale naši představitelé poskytují elektronickým i tištěným médiím rozhovory a komentáře. Ve formuláři níže můžete zadat, čí názory a z jaké oblasti chcete vyhledat.
Drnovičtí letos postaví lesní park
Ještě letos vznikne v drnovickém lese zvaném Hutě lesní park. Nabídne lavičky k posezení, ale i několik herních prvků. S jeho stavbou chtějí Drnovičtí začít co nejdříve.
V Drnovicích řekli stop zakouřené obci. Zavedli vyhlášku omezující pálení odpadu
Drnovičtí zastupitelé schválili vyhlášku omezující dobu pálení rostlinného odpadu. Místo pálení podporují kompostování.
Centrum obce zdobí nové molo
Pódium pro kulturní akce a molo s posezením otevřeli v Drnovicích na Blanensku. Obě místa se nacházejí nad rybníkem. Slavostní uvedení do provozu spojili s bohatým doprovodným programem.
Ve školkách pořád chybí místa. V Drnovicích mají nový pavilon
Obce a města na Blanensku nedostatek míst v mateřských školách řeší různě. Stavebními úpravami, někde otevřením nových tříd.
Pankáč Karel před volbami vyrazil k holiči
TOP 09 ve středu představila další část předvolební kampaně a spustila web odkazující na motiv předsedy Karla Schwazenberga coby agenta 009. Ten „verbuje“ spolupracovníky, kteří mu pomohou „zdolat rudé agenty, kteří se snaží převzít moc nad naší republikou”. Součástí nového webu top009.cz. je i aplikace pro mobilní telefony a hra.
LIKE pro topku - k volbám přes sociální sítě
TOP 09 má ráda sociální sítě a je na nich nejaktivnější politickou stranou. O naše příznivce chceme pečovat, proto se v sobotu uskutečnil workshop „LIKE pro topku“.
Dva miliony pro TOP 09
Facebook, Twitter, Google +, YouTube - komunikace s příznivci a podporovateli na internetu je jednou z oblastí, ve které je TOP 09 dlouhodobě úspěšná. Tento trend potvrzuje i fakt, že kanál TOP 09 na portálu YouTube má již přes dva miliony zhlédnutí.
Za úspěch Schwarzenberga mohou sociální sítě. Karla je plný Facebook
Facebook, Twitter, videa na YouTube, hromadné pozvánky, volební kalkulačka a nebo "hrozivé" sloupcové grafy. To byly netradiční zbraně, kterými se v prvních českých prezidentských volbách nešetřilo.
LIKE pro topku – každý by rád
TOP 09 je známá svými inovativními přístupy ke komunikaci. Na Facebooku je se svými 50 tisíci fanoušky nejaktivnější politickou stranou. Příznivci, komunikace, inovace. Tyto, pro TOP 09 zásadní, ingredience se o víkendu smísily na workshopu o sociálních sítích v politické kampani.
Like pro topku
aneb kolik nás je online? Víc, než si myslíte.
Baví vás internet? Kralujete na sociálních sítích? Zajímá Vás marketing? Chcete využít své schopnosti pro dobrou věc? Chcete se stát součástí kampaně TOP 09?