TOP 09 nekašle na EU, ani na Spotify
TOP 09 a Starostové chtějí před eurovolbami zaujmout mladé voliče na hudební síti Spotify. Ve spolupráci s agenturou Cream Prague vznikl originální “kašlací remix”. Spot bude kromě Spotify dostupný i na aplikaci youradio.
oficiální videospotu NEKAŠLETE NA EVROPU.
„Spotify jsme zvolili hlavně kvůli zájmu mladší generace, ale také kvůli zajímavému spojení rozhlasové a display reklamy," říká online specialista TOP 09 Petr Ducháček.
"V každé volební kampani se snažíme přijít s něčím novým a překvapivým," dodává volební manažer Jaroslav Poláček. "Věřím, že hudební fanoušky naše reklama zaujme. Nebude je obtěžovat prázdnými sliby nebo evropskými pseudomýty,” dodal.
Spotify funguje v ČR od loňského prosince a posluchačům nabízí více než 20 milionů skladeb.
15. 5. 2014