TOP 09 navýšila rozpočet kampaně, započítala i billboardy SPOZ
Výkonný výbor TOP 09 v pátek schválil navýšení rozpočtu předvolební kampaně strany o 8 milionů korun. V této částce je zahrnuta i kampaň SPOZ, která si na plakáty a billboardy dala jméno 1. místopředsedy TOP 09 Miroslava Kalouska.
„Rozpočet kampaně jsme dnes zvýšili o 8 milionů korun. Z důvodů transparentní kampaně jsme totiž započítali do příjmů i kampaň SPOZ, která zmiňuje Miroslava Kalouska, a to ve výši 5 milionů korun. Bohužel SPOZ nereagovala na naši výzvu k poskytnutí počtu těchto ploch a rozpočtu na kampaň, takže jsme museli konat sami,“ vysvětlil volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.
Celostátní kampaň je tedy plánovaná na necelých 60 milionů, plus kampaně našich regionů - závislé na výši získaných darů regiony.
tisková mluvčí TOP 09
V Praze 18. 10. 2013