Svaz provozovatelů venkovní reklamy lže o spolupráci JCDecaux s lídrem TOP 09
TOP 09 odmítá dnešní lživé nařčení Svazu provozovatelů venkovní reklamy v tisku, podle kterého na pražské kampani spolupracuje lídr Tomáš Hudeček s ředitelem společnosti JCDecaux Pavlem Slabým.
Smlouva hl.m.Prahy s firmou JCDecaux na reklamu v centru města na 27 let neexistuje. Existuje pouze smlouva na městský mobiliář a reklamu uzavřená v roce 1994 na 25 let a prodloužená v roce 2009 Pavlem Bémem o 2 roky (do roku 2021).
Nepravdivé jsou rovněž informace, podle kterých si společnost JCDecaux díky Hudečkovi zdarma pronajala na 5 let prostory ve stanici metra Národní třída. O pronájmu těchto ploch rozhodl Dopravní podnik v roce 2012 formou dodatku k historické smlouvě z devadesátých let. V době podpisu tohoto dodatku byl primátorem Bohuslav Svoboda z ODS. Firma nainstalovala na vlastní náklady digitální panely, které může díky tomu 2 roky provozovat zdarma.
„Pan Slabý se nikdy neúčastnil a neúčastní žádných zasedání volebního štábu, není ani žádným poradcem nebo konzultantem kampaně. Prohlášení Svazu provozovatelů venkovní reklamy považujeme za lživou manipulaci, která ovlivňuje probíhající volební kampaň v Praze,“ uvedl lídr TOP 09 pro volby do pražského zastupitelstva Tomáš Hudeček.
TOP 09 se také ohrazuje proti tvrzení, že primátor Prahy Tomáš Hudeček má k dispozici plochy na volební kampaň od firmy JCDecaux zdarma. Strana TOP 09 může doložit a doloží na svém transparentním účtu, že si v rámci pražské kampaně od této firmy pronajala a zaplatí za venkovní reklamu více než 1 milion korun.
Lživé nejsou jen informace v celém inzerátu, ale také fotografie - fotomontáž, což dokládáme níže uvedenými snímky.
8. 10. 2014