Kampaň Karla Schwarzenberga: Osobnosti vyjíždějí do regionů
Více než 400 hospod a restaurací se stane distribučními místy pro prezidentské propagační materiály.
Významné osobnosti z řad podporovatelů Karla Schwarzenberga vyrážejí na cesty po českých a moravských regionech. Budou oslovovat lidi, aby přišli k volbám a svým hlasem podpořili Karla Schwarzenberga.
Do projektu s názvem „Jedeme v tom s Karlem“ se zapojili například bývalá předsedkyně Akademie věd Helena Illnerová, socioložka Jiřina Šiklová, dokumentaristka Helena Třeštíková, hudebníci Michal Prokop, David Koller a Milan Cais, výtvarník David Černý či ekonom Tomáš Sedláček. Osobnosti budou, bez nároku na honorář, debatovat s lidmi nejen na ulicích měst, ale i ve vybraných restauracích.
Jako základnu pro setkávání s voliči zvolí zejména restaurace, které se zapojily do akce „Hospody volí Karla.“ Jejich počet již přesahuje čtyři stovky. Tyto podniky zároveň fungují jako distribuční centra pro propagační materiály prezidentské kampaně, jakou jsou placky, letáky, samolepky a další.
„Neustále objednáváme nové propagační předměty, protože je o ně po prvním kole prezidentské volby veliký zájem,“ říká Marek Vocel, manažer volební kampaně Karla Schwarzenberga a doplňuje: „Snažíme se propojit různé projekty v rámci volební kampaně tak, abychom dosáhli co největšího dopadu na voliče.“
V Praze 17. 1. 2013