Kníže před volbami líčí na mladé, mohou jít s Karlem i na pivo

5. 3. 2010
Šéf TOP 09 Karel Schwarzenberg má před volbami políčeno i na nejmladší generaci voličů, které jinak politika moc netáhne. Skupina "S Karlem", které se na jeho podporu zformovala, hledá volební podporu pro Schwarzenberga například koncertem skupiny Garage, tričky či hrou na internetu. Zve také "na pivo s Karlem".

"Nikdo z nás není členem strany TOP 09 a naše aktivita je spojena výslovně s Karlem Schwarzenbergem," řekla iDNES.cz Gabriela Leitkepová ze skupiny "S Karlem", která vymýšlí různé promoakce na podporu exministra zahraničí a volebního lídra nové strany v Praze.

Jedním ze zakladatelů skupiny je i umělec David Černý, kterého proslavil tank natřený na růžovo či plastika Entropa, kterou vzbudil rozruch v některých evropských zemích, když ji Česko prezentovalo v rámci předsednictví Evropské unie.

Už dnes večer se například v Praze uskuteční koncert na podporu Schwarzenberga, kde má například zahrát skupina Garage. "Karel Schwarzenberg má na Facebooku asi dvacet tisíc fanoušků ve třech facebookových skupinách," uvedla Leitkepová.

Skupina S Karlem nabízí na svých webových stránkách také trička s motivem Schwarzenberga za 260 korun a nově také spustila přes internet hru, která má provést českou historií.

Nepravidelně se má konat také akce "na pivo s Karlem", kdy mají lidé dostat šanci neformálně se v hospodě pobavit s jedním z dlouhodobě nejpopulárnějších politiků.

"Z české politiky mám smutný dojem a stále se to posiluje. Když se podaří lidi vůbec probudit, aby si uvědomili, že volby mají smysl, budu spokojen," říká Schwarzenberg.

Skupina S Karlem vložila podle Leitkepové do volební kampaně 150 tisíc korun a blíže neurčenou částkou podle ní přispěl i sám Karel Schwarzenberg.

Josef Kopecký
zpravy.iDNES.cz, 5. 3. 2010, Rubrika: Domácí
Štítky
Osobnosti: Karel Schwarzenberg
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme