Organizační informace pro účastníky 5. celostátního sněmu
Místo a termín
Hotel Don Giovanni
Vinohradská 2733/157a, 130 00 Praha 3-Žižkov
GPS: 50.078666,14.475793
25. 11. 2017 – 26. 11. 2017
Prezence
1. den od 8:09 do 9:00 hodin
2. den od 8:09 do 9:00 hodin
Prezence bude probíhat elektronicky. Každý delegát bude identifikován i v průběhu sněmu členským průkazem. Pokud ho delegát mít s sebou nebude, bude mu za poplatek vytvořen duplikát.
Zahájení jednání
1. den v 9:09 hodin
2. den v 9:09 hodin
Ukončení jednání
1. den v 19:09 hodin
2. den po projednání všech bodů programu sněmu, předpoklad 17:29 hodin
Parkování
Je zajištěno v podzemních garážích hotelu Don Giovanni v dostatečné kapacitě, cena 350 Kč/den.
Rezervace ubytování
Rezervace a informace k ubytování se řeší přes příslušného krajského manažera, příp. jsou k dispozici na tel. čísle 255 790 942, Martin Houša.
Stravování
Proběhne v restauraci hotelu Don Giovanni.
Hot line
V době konání sněmu bude zřízena linka technické pomoci (255 790 999). Je také zřízena e-mailová schránka snem@top09.cz.
Návrh programu
1. den
- zahájení a uvítání
- schválení programu celostátního sněmu
- schválení jednacího řádu a volebního řádu celostátního sněmu
- volba pracovních komisí celostátního sněmu
- vystoupení hostů
- zpráva předsedy TOP 09
- projednávání zpráv
- programová diskuse
- projednání změny stanov
- volba členů a náhradníků celostátní revizní komise
- volba členů a náhradníků smírčího výboru
2. den
- volba předsedy
- volba 1. místopředsedy
- volba místopředsedů
- volba členů předsednictva
- volba členů výkonného výboru
- schválení závěrečného usnesení